INDYWIDUALNE PODEJŚCIE DO KLIENTA

Target & Shane zapewnia Obsługę Administracyjną pracowników Działu Obsługi Klienta. Opiekunowie będą czuwać nad zgodną z założeniami realizacją projektu, a w przypadku, gdy potrzeby szkoleniowe zmienią się, zaadaptuje program do nowej sytuacji. Indywidualne podejście, elastyczność i zaangażowanie zapewnią osobom z działów personalnych spokój i pewność, że przy naszym wsparciu i otwartości na poszukiwanie nowych rozwiązań koordynacja szkolenia może przebiegać sprawnie. Dla potwierdzenia powyższych słów zamieszczamy poniżej fragment referencji*:

12.07.2016 Warszawa

" Współpracę z firmą Target and Shane rozpoczęliśmy w lipcu 2015 roku otwierając szkolenie dla naszych pracowników, zarówno w trybie nauki indywidualnej, jak i w grupach kilkuosobowych na wielu poziomach zaawansowania. Oferta Targetu oraz postawa i metody działania pracowników Działu Obsługi Klienta są bardzo elastyczne, dzieki czemu oczekiwania i wymogi Klientów są traktowane bardzo indywidualnie. Z pewnością podnosi to jakość świadczonej usługi, zapewniając zadowolenie zarówno na poziomie osób koordynujących projekt szkoleniowy, jak i samych Uczestników szkolenia.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sposobu, w jaki firma Target and Shane przeprowadziła wśród naszych Pracowników Audyt Językowy, zapewniając właściwe rozplanowanie grup i efektywność szkolenia pod kątem metodycznym. Na uznanie zasługuje również stały nadzór metodyczny nad pracą lektorów, natychmiastowa reakcja w przypadku chęci dokonania jego zmiany, czy też gotowość do organizacji zajęć dla nowych Grup w innych miastach na terenie Polski.

Chwalimy sobie kompetencje i zaangażowanie lektorów, codzienną operacyjną współpracę z Targetem i polecamy jej usługi innym odbiorcom szkoleń językowych."

Naszym Klientom oferujemy również:

  • Miesięczne raporty obecności potwierdzające zrealizowanie każdej lekcji w miesiącu kalendarzowym wysyłane do Państwa na formularzach podpisanych przez uczestników szkoleń oraz na życzenie Klienta w formie specjalnie przygotowanego zestawienia gotowych wyników frekwencji.
  • Raporty Postępu przygotowane przez lektorów prowadzących zajęcia, zawierające szczegóły dotyczące postępów w nauce w zakresie wszystkich sprawności językowych (mówienia, rozumienia ze słuchu, czytania i pisania)
  • Badanie opinii słuchaczy dotyczące programu zajęć, materiałów szkoleniowych oraz lektora. 

 

* Szanujemy politykę prywatności naszych Klientów i nie umieszczamy listów referencyjnych na stronie internetowej. Referencje są do Państwa wglądu na życzenie po uprzednim kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.