top of page

Proces organizacji szkolenia

ANALIZA POTRZEB
I AUDYT JĘZYKOWY

Przed rozpoczęciem szkolenia przygotujemy analizę potrzeb oraz kompetencji językowych, która składa się na:
- test online 
- rozmowę z metodykiem - weryfikację umiejętności konstruowania poprawnych wypowiedzi oraz rozumienia ze słuchu, rozpoznanie potrzeb i oczekiwań Studenta.

TWORZENIE GRUP

W oparciu o poziom zaawansowania uczestników, potrzeby
i priorytety językowe przygotujemy raport
z propozycją podziału na grupy, zaproponujemy odpowiednią formę szkolenia:
lekcje indywidualne lub grupowe, zajęcia regularne, kursy intensywne.

USTALENIE HARMONOGRAMU

Wspólnie określimy częstotliwość oraz terminy zajęć zgodne
z preferencjami Uczestników, opracujemy program szkoleniowy, wybierzemy materiały
i wyznaczymy cele do osiągnięcia.

DOBÓR LEKTORA

Biorąc pod uwagę treść kursu oraz usposobienie Studentów zarekomendujemy odpowiedniego lektora polskiego lub native speakera.

ROZPOCZĘCIE SPOTKAŃ
Z LEKTOREM

Prześlemy projekt umowy do wglądu, aby umożliwić zapoznanie się z jej warunkami.
Po akceptacji dokumentu ustalimy termin rozpoczęcia szkoleń i sfinalizujemy proces podpisania umowy.

W trakcie kursu

WSPARCIE METODYCZNE

Główny metodyk Target & Shane to przede wszystkim praktyk, który poza wiedzą teoretyczną posiada kilkudziesięcioletnie doświadczenie w realizacji szkoleń językowych. Znajomość wszystkich etapów procesu budowania i realizacji kursów pozwala mu efektywnie wspierać lektorów, opracowywać wspólnie plan
i materiały dydaktyczne. 

WSPARCIE ADMINISTRACYJNE

Wiemy, że drogą do sukcesu jest odpowiednia komunikacja i zrozumienie Partnera. Wyznaczony przez metodyka opiekun  czuwa nad zgodną z założeniami realizacją projektu, a w przypadku, gdy potrzeby szkoleniowe zmienią się, zaadaptuje program do nowej sytuacji. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8.00 do 15.00. 

W celu zapewnienia naszym klientom najwyższej jakości usług, nasza organizacja korzysta z LangLion - wirtualnego sekretariatu.

  • platforma jest dostępna w dowolnym czasie i miejscu - z poziomu przeglądarki internetowej lub darmowej aplikacji ​

  • wszystko w jednym miejscu – harmonogram zajęć, testy i wyniki, zadania domowe, informacja
    o zastępstwach, ewidencja obecności
    i jeszcze więcej ​

  • możliwość korespondencji z biurem
    i Lektorami z poziomu platformy ​

  • interaktywne lekcje – sprawdzanie wiedzy przy pomocy interaktywnych
    i multimedialnych testów

  • podgląd wszystkich danych w jednym miejscu – m.in. harmonogram, frekwencja, lektorzy przydzieleni do grup, anonimowe ankiety satysfakcji, raporty postępu

  • stała kontrola nad planem zajęć, możliwość sprawdzania odwołanych lekcji czy zastępstw, przegląd materiałów dydaktycznych dołączonych do danych zajęć

  • możliwość szybkiej oraz łatwej rejestracji nowych kursantów – poprzez link rejestracyjny, dostępny również na naszej stronie internetowej

  • efekt spójności, porządku, bezpieczeństwa i kontroli

Korzyści dla kursanta

Korzyści dla działu HR

bottom of page